Personalia

Valkea ma nowego stratega

Do działu strategii firmy Valkea dołączył Michał Leszczyński. Objął stanowisko strategy & business development directora. Przez ostatnie lata pracował w agencjach MSLGroup oraz San Markos.

W nowej roli Michał Leszczyński będzie wspierał zespół w działaniach przetargowych i strategicznie pracował przy bieżących projektach.

Ma 20-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek i strategii komunikacji dla klientów w polskich i międzynarodowych agencjach reklamowych (m.in. Red8, San Markos, MSLGroup, Polymus czy Testardo).

Kierowane przez niego zespoły zdobyły m.in. dwie nagrody Effie za kampanię dla marki Fortuna (Agros Nova) czy tytuł Kampanii Społecznej Roku za projekt „Przytulenie ma znaczenie” dla marki Oilatum (GSK). Michał Leszczyński był też nominowany do Sabre Awards za projekty Klub Ballantines (Pernod Ricard) i Kuchnia Dantego (Malma/Maspex Wadowice).

Jest absolwentem marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, a także Szkoły Strategii Marki SAR i Akademii Marki.



Reklama