Agnieszka Kosik nowym CEO w Brainlabs
Była head of Poland w firmie Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.
Wcześniej Agnieszka Kosik jako head of Poland w Meta nadzorowała strategię, realizację celów biznesowych i zarządzanie rozwojem zespołu w Polsce. Stała również na czele rady doradczej klientów. Wcześniej jako CEO w MediaCom miała decydujący wkład w awans agencji do grona największych firm mediowych w kraju, zwiększając trzykrotnie jej zyski. Kosik współpracowała z takimi klientami jak Coca Cola, Mars, P&G i Play. Pełniła również funkcję kierowniczą w OMD.
– Jestem niezmiernie szczęśliwy, że tak utalentowana osoba jak Agnieszka wybrała Brainlabs na nowy etap swojej ścieżki zawodowej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak skutecznie wdrażać będzie ideę transformacji i plany globalnej ekspansji Brainlabs, by nasza firma stała się największą niezależną agencją mediową na świecie. Polska jest dla nas ważnym, nowym rynkiem. Powołanie Agnieszki na stanowisko CEO Poland ma kluczowe znaczenie dla naszej strategii. Zbliża nas do realizacji celu – przekształcenia się w prawdziwie globalną organizację – powiedział Daniel Gilbert, Global CEO Brainlabs.
Na początku nowa CEO skupi się na rozwijaniu agencji w Polsce
Od 2024 r. jej rola rozszerzy się o budowanie potencjału agencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
– Wierzę w wyjątkową moc analizy i ekonometrii jako istotnych narzędzi w marketingu i reklamie. A Brainlabs żyje i oddycha tymi wartościami. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko ich pracy, ale także godnego pozazdroszczenia portfolio klientów. Podziwiam także Brainlabs za to, że swoje wartości implikują do każdego ze swoich działań. Od rozwoju technologii po naukę i wspieranie swoich ludzi wewnątrz organizacji (…) – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO Brainlabs Poland
W ostatnich latach Brainlabs odnotowało gwałtowny wzrost związany z przekształceniem się z brytyjskiej agencji PPC w jedną z najszybciej rozwijających się globalnych agencji na świecie. Do jej klientów należą Estee Lauder, Adidas i WeTransfer. Niedawno firma poinformowała o swoim nowym partnerze inwestycyjnym, Falfurrias Capital Partners (FCP).
- 1