Dominika Bombik dyrektorem marketingu BPI Real Estate
Dyrektorem marketingu i komunikacji BPI Real Estate Poland została Dominika Bombik. Zajmie się kreowaniem i realizacją działań marketingowych portfolio produktowego nieruchomości mieszkaniowych oraz wizerunkowych dewelopera na polskim rynku. Pokieruje także zespołem marketingowym dewelopera o belgijskich korzeniach.
Dominika Bombik ma 14-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Specjalizuje się w sprzedaży i marketingu. Przed dołączeniem do BPI Real Estate Poland była dyrektorem marketingu i sprzedaży w Real Invest oraz dyrektorem komercjalizacji i sprzedaży oraz marketingu w Apricot Capital Group. Wcześniej była związana zawodowo z agencją nieruchomości Greenfields Real Estate Agency.
– Wiedza i doświadczenie Dominiki obejmują kompetencje, które są dla nas kluczowe w zakresie komunikacji i marketingu. Cenię jej umiejętność szerokiego spojrzenia i dostrzegania możliwości oraz potencjału projektów deweloperskich. Wierzę, że powierzenie jej zarządzania tym obszarem pozwoli firmie na dalszy dynamiczny rozwój na rynku nieruchomości w Polsce – powiedział Béranger Dumont, dyrektor generalny BPI Real Estate Poland.
- 1