Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansowały w Saatchi & Saatchi
Monika Garbacz oraz Antonina Napiórkowska awansowały na stanowiska integrated communication supervisorek. Do ich głównych zadań należeć będzie samodzielne prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych w obszarach ATL, digital/social media oraz działań influencerskich.
Awanse w dziale brand management agencji wpisują się w dalszy rozwój oferty consultingowej i technologicznej Saatchi & Saatchi. Celem jest wspieranie klientów w działaniach omnichannelowych prowadzonych na różnych platformach, gdzie marka buduje relacje ze swoimi odbiorcami.
Monika Garbacz
Pracuje w branży reklamowej od jedenastu lat. Do zespołu agencji dołączyła latem 2015 r. jako senior account executive, wzmacniając team obsługujący Carrefour Polska. Od tego czasu dwukrotnie awansowała: najpierw na stanowisko account managera, w 2022 r. na senior account managera. Ma na swoim koncie nagrody, m.in.:
- złote Effie za kampanię „Bonjour w Carrefour”,
- srebrną nagrodę KTR za kampanię długoterminową „Napoleon w Carrefour”,
- brąz w konkursie specjalnym Best of Facebook za walentynkowy projekt dla tej samej marki.
Obecnie stoi na czele teamu client service pracującego dla Douglas Polska. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Galileo Interactive oraz Blueberry (obecnie Agencja Warszawa). Pracowała dla klientów takich jak Amnesty International, Coca-Cola, DoubleTree by Hilton, L’Oreal, Mars, Orange czy RWE Polska/Innogy.
Antonina Napiórkowska
Z branżą reklamowo-marketingową związana od dziesięciu lat. W Saatchi zaczęła w 2018 r. jako account executive. W pracy łączy wiedzę digitalową, technologiczną oraz ATL. Dzięki silnemu zaangażowanie oraz energii szybko stała się jedną z najbardziej cenionych członkiń agencji, w tym dynamicznie rozwijającego się zespołu nowobiznesowo-projektowego. Miała okazję pracować dla takich klientów jak Mattel, iSpot, DeLonghi. Kenwood, Braun, GSK/Novartis (Theraflu, Voltaren, Rutinoscorbin, Orofar), Rodowita, Eucerin czy Santander Consumer Bank.
Pracę zawodową łączy z pasją behawiorystki. Na styku obu tych przestrzeni powstają nagrodowe projekty, jak chociażby tegoroczny „Singielka w Twojej okolicy” dla Schroniska Na Paluchu.
- 1