Świat rozpada się na Fakty - Marketing przy Kawie
Świat rozpada się na FaktyŚwiat rozpada się na FaktyŚwiat rozpada się na FaktyŚwiat rozpada się na Fakty

Świat rozpada się na Fakty

Świat rozpada się na Fakty
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

To fakt. Rynek mediów się zmienia. Ten rok pozostanie w pamięci z uwagi na dwa nowe produkty, które zmieniły oblicze swoich branż: Heyah wśród telekomów, dziennik „Fakt” wśród mediów drukowanych. Ten drugi niedawno zdobył kolejną nagrodę w swym dorobku – został Tytułem Roku 2004. Czy stanie się wzorem dla innych mediów? Czy powinien nim być?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja