Nowy dzień na rynku reklamy? - Marketing przy Kawie
Nowy dzień na rynku reklamy?Nowy dzień na rynku reklamy?Nowy dzień na rynku reklamy?Nowy dzień na rynku reklamy?

Nowy dzień na rynku reklamy?

Nowy dzień na rynku reklamy?
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Lada moment Związek Kontroli Dystrybucji Prasy poda dane dotyczące miesięcznej sprzedaży najnowszego ogólnopolskiego dziennika – „Nowego Dnia”. Agora nie ujawniła dotąd żadnych informacji na ten temat, nic zatem dziwnego, że rynek czeka na komunikat ZKDP z niecierpliwością. Tylko że na podstawowe dla marketerów pytanie: kto czyta „Nowy Dzień”, przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to