Nie mają wspólnych korzeni, jednak pragną podzielić się tym, co najcenniejsze - oddać własną krew. Chęć niesienia pomocy wzmocniona sugestią więzów krwi została bezbłędnie zaadaptowana na potrzeby kampanii społecznej realizowanej przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Fundacja prowadzi szeroko zakrojoną akcję edukacyjną, przewidzianą na kilka lat. Nie jest to jej pierwszy projekt. Do jej wcześniejszych dokonań należą m. in.: ogólnopolska billboardowa kampania krwiodawstwa z 2002 roku, akcja Klejnot Wielkich Serc z 2003 oraz „Dostałem KREW – żyję”, te ostatnie bezpośrednio przygotowujące Krewniaków.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.