0 1 0 0 0 14.01.2003 Paweł PillerDobroczynny e-marketingW potoku komercyjnych przekazów reklamowych szczególną uwagę odbiorców przykuwają tzw. reklamy społeczne. Wyróżniają się one na tle kolorowej reszty, bo ich celem nie jest nakłonienie do zakupu jakiegoś produktu czy usługi, lecz zwrócenie uwagi na jakiś problem społeczny albo uzyskanie pomocy. kampanie społeczne
0 1 0 0 0 27.02.2003 Jacek SzlakKto naprawdę na tym zyska…Przez media ostatnimi czasy przetoczyła się kampania Cała Polska Czyta Dzieciom. "Gazeta Wyborcza" wraz z Polską Izbą Książki opracowały Kanon Książek dla Dzieci i Młodzieży , powstał również Kanon na Koniec Wieku. Wszystko to są szczytne idee społeczne, ale i pierwszorzędny marketing, który może ożywić nieruchawy polski rynek księgarski. Wydawnictwa, które się skrzyknęły w Porozumienie Wydawców, już zacierają ręce. kampanie społeczne
0 1 0 0 0 17.04.2003 Hubert ZientekCzy Ronaldo podoła wyzwaniu?- Coooo? Ronaldo, ten tępak – dziwią się przeciwnicy udziału słynnego piłkarza w kampanii reklamowej przeciwko analfabetyzmowi w Brazylii. To prawda, że Ronaldo nie ma imponującego wykształcenia, nie wiadomo nawet czy ukończył podstawówkę. Bezsprzecznie jednak należy do jednych z najbardziej utalentowanych sportowców świata. kampanie społeczne
0 1 0 0 0 3.07.2003 Hubert ZientekMarketingowy bubel czy rzeczywista przestroga?Z uwagą oglądam emitowany ostatnio w TVP spot przestrzegający młodych ludzi przed skakaniem na główkę do nieznanej wody. Jest naprawdę przerażający. Ukazuje bowiem tragiczną postać, która z powodu swojej "płytkiej wyobraźni" łamie kręgosłup i na resztę życia ląduje na wózku inwalidzkim. kampanie społeczne
0 1 0 0 0 24.07.2003 Dariusz ŁuszczekWypijmy za małpyNiemieccy piwosze będą ratować afrykańskie puszcze, Pigmejów i małpy. Jak? Pijąc swój ulubiony napój. Im więcej, tym lepiej. Browar Krombacher chce przeznaczać część zysków na ten szlachetny cel. Ale nie wszystkim podoba się taka idea. "Diabeł tkwi w szczegółach" - stwierdzili malkontenci - i postanowili przyjrzeć się owym "szczegółom". kampanie społeczne
0 1 0 0 0 7.08.2003 Hubert ZientekNie daj szansy AIDS!- "To co Agatko, zgadzasz się ze mną chodzić? - Tak, Maćku. - To cudownie, ale wiesz, zanim pójdziemy do łóżka, chciałbym, abyś mi szczegółowo opowiedziała o wszystkich swoich facetach, z którymi kiedyś, no wiesz... - Dobrze, a ty mi opowiesz o wszystkich swoich panienkach? - Tak, z dziką rozkoszą kochanie. - A potem zrobimy sobie testy na HIV? - Jasne". kampanie społeczne