Poczerniałe i wypadające zęby, szpetne narośle na szyi, kłopoty męsko-damskie – takie obrazki zafunduje nam Komisja Europejska. Nie jest to opis naszej przyszłości w Unii, lecz kampanii antynikotynowej przygotowanej przez Komisję. Drastyczne i szokujące sceny mają uświadomić palaczom ich bolesną przyszłość.Zawsze podkreślamy, że to, co nie mogłoby nigdy znaleźć miejsca w tradycyjnej reklamie, a nawet zapewne w reklamie wirusowej, przeznaczonej do wyłącznej dystrybucji w Internecie, przejdzie gładko w kampanii społecznej. Dowodzą tego szczególnie działania organizacji PETA. Ostatnio jednak nawet Komisja Europejska poddała się tej tendencji. Przed ekspresją jej kampanii antynikotynowej zapewne pochylą czoła aktywiści niejednej organizacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.