Bolesna edukacja przed śmierciąBolesna edukacja przed śmierciąBolesna edukacja przed śmierciąBolesna edukacja przed śmiercią

Bolesna edukacja przed śmiercią

Bolesna edukacja przed śmiercią
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Poczerniałe i wypadające zęby, szpetne narośle na szyi, kłopoty męsko-damskie – takie obrazki zafunduje nam Komisja Europejska. Nie jest to opis naszej przyszłości w Unii, lecz kampanii antynikotynowej przygotowanej przez Komisję. Drastyczne i szokujące sceny mają uświadomić palaczom ich bolesną przyszłość.

Zawsze podkreślamy, że to, co nie mogłoby nigdy znaleźć miejsca w tradycyjnej reklamie, a nawet zapewne w reklamie wirusowej, przeznaczonej do wyłącznej dystrybucji w Internecie, przejdzie gładko w kampanii społecznej. Dowodzą tego szczególnie działania organizacji PETA. Ostatnio jednak nawet Komisja Europejska poddała się tej tendencji. Przed ekspresją jej kampanii antynikotynowej zapewne pochylą czoła aktywiści niejednej organizacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja