Zrozumiały przekaz reklamy finansowej ma duże znaczenie dla konsumentów
  • 0
  • 1
15.03.2016

Zrozumiały przekaz reklamy finansowej ma duże znaczenie dla konsumentów

Niezależnie od wykształcenia konsumenci w Polsce wskazują, że czytelność przekazu reklamy finansowej ma dla nich bardzo duże znaczenie. Dlaczego to dla nich takie istotne? Z okazji Światowego Dnia Konsumenta zbadał to PBS na zlecenie firmy Provident.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

piotr

8 lat temu

Kłamstwa

Wszystkie reklamy branży finansowej zawierają kłamstwa, jeśli muszą coś przekazać to jest to tak schowane, że jak ktoś o tym nie wie to nie zauważy nawet.
Przykład: Miniratka z oprocentowaniem na poziomie lichwy, super.

15 marca 2016