Zostań mikrocelebrytą i wpływaj na decyzje setek osób - Marketing przy Kawie
Zostań mikrocelebrytą i wpływaj na decyzje setek osób
  • 0
  • 1
29.02.2008

Zostań mikrocelebrytą i wpływaj na decyzje setek osób

Mikrocelebryci to nowe zjawisko w Internecie spod znaku Web 2.0. Niszowi blogerzy, artyści i twórcy internetowi zyskują popularność o której wcześniej mogli tylko marzyć. Poznańska firma Netguru postanowiła wzmocnić ten trend w Polsce tworząc serwis Flaker.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2008