Zimowa kampania telewizyjna marki Mieszko
  • 0
  • 1
30.11.2007

Zimowa kampania telewizyjna marki Mieszko

3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod hasłem "Mieszko Królestwo Nadzienia". Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2007

Google ogłasza pierwszy otwarty konkurs open source dla uczniów szkół średnich

Google pokłada duże nadzieje w uczniach posiadających zdolności w dziedzinie nauk ścisłych, technologii, inżynierii i matematyce. Z tego powodu w dniu konferencji Twórców Oprogramowania Open Source (Open Source Developers' Conference), która odbywa się w Brisbane w Australii, ogłasza Otwarty Konkurs Open Source, mający zainteresować uczniów szkół ponadpodstawowych rozwojem oprogramowania open source.