Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku
  • 0
  • 1
30.11.2007

Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku

Marka Shell została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku otrzymując tytuł Superbrand Polska. Jest to już III edycja projektu Superbrands w naszym kraju, której inicjatorem jest agencja – The Superbrands Ltd. – powołana do życia w połowie lat 90’ w Londynie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2007

Google ogłasza pierwszy otwarty konkurs open source dla uczniów szkół średnich

Google pokłada duże nadzieje w uczniach posiadających zdolności w dziedzinie nauk ścisłych, technologii, inżynierii i matematyce. Z tego powodu w dniu konferencji Twórców Oprogramowania Open Source (Open Source Developers' Conference), która odbywa się w Brisbane w Australii, ogłasza Otwarty Konkurs Open Source, mający zainteresować uczniów szkół ponadpodstawowych rozwojem oprogramowania open source.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2007

Era promuje Blueconnect z MacBookiem na MobiJetach

Ruszyła kampania zachęcająca do wzięcia udziału w najnowszej promocji usługi Blueconnect – oferowanej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. Klienci, którzy zdecydują się na wybór najszybszego bezprzewodowego Internetu w technologii HSDPA, mogą kupić MacBooka firmy Apple za nieco ponad 600 PLN brutto. Reklamy można zobaczyć na MobiJetach firmy Jet Line, które poruszają się po ulicach Katowic, Łodzi, Warszawy oraz Wrocławia.