Zentropy wygrywa Tymbark i FIT - Marketing przy Kawie
Zentropy wygrywa Tymbark i FIT
  • 0
  • 1
27.10.2005

Zentropy wygrywa Tymbark i FIT

Zentropy Partners – agencja interaktywna grupy McCann – wygrała przetarg na stworzenie strategii marek Tymbark i FIT w Internecie. W przetargu wzięły udział 4 czołowe agencje interaktywne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54909 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2005

Ponad 400 polskich produktów wyróżnionych znakiem „Dajesz pracę”

Ponad 400 produktów wyróżniła znakiem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę” Fundacja Dajesz Pracę PL. Wyróżnienia zostały przyznane na potrzeby akcji informacyjno – edukacyjnej „Ogólnopolskie dni produktu polskiego” organizowanej w październiku we wszystkich hipermarketach Tesco na terenie Polski. Warunkiem otrzymania wyróżnienia był polski rodowód produktu. Pod uwagę była również brana konkurencyjność rynkowa polskich produktów.