0 1 0 0 0 7.11.2005Zimowe szalenstwo z easygo.plEasygo.pl, najbardziej dynamicznie rozwijający sie portal turystyczny w kraju uruchomił samodzielny serwis zimowy. Od teraz, pod jednym wspólnym adresem www.narty.easygo.pl prezentowane są zintegrowane propozycje wyjazdowe dla miłośników aktywnego wypoczynku na śniegu. Docelowo w ofercie znajdzie sie 40 tys. terminów wyjazdów dziennie.
0 1 0 0 0 7.11.2005Promocje w CentralwingsOd dzisiaj do najbliższej niedzieli (7 – 13 listopada) polskie tanie linie lotnicze Centralwings sprzedają bilety na wszystkich trasach z Polski bez opłat dodatkowych. Opłaty dodatkowe ponosi w całości Centralwings. Centralwings proponuje także weekendową promocję – tym razem Bolonia za 99 zł. Wystarczy w dniach 5 – 6 listopada zarezerwować bilet do Bolonii na podróż w okresie 17 stycznia a 23 marca 2006 roku.
0 1 0 0 0 7.11.2005Promocja Wrocławia na nośnikach AMSAMS po wygranym przetargu realizuje dla Urzędu Miasta Wrocławia kampanię promocyjną pod nazwą "Wrocław - tu studiujesz i pracujesz". Kampania potrwa do końca listopada.
0 1 0 0 0 7.11.2005Nowy cykl papieski „Gazety Wyborczej „Od czwartku, 24 listopada "Gazeta Wyborcza" rozpoczyna publikację nowego bezpłatnego cyklu dodatków o tematyce papieskiej - Najważniejsze tematy pontyfikatu Jana Pawła II. Cykl będzie liczył 15 zeszytów i będzie zawierał informacje i omówienia najistotniejszych wątków papieskiego nauczania np. Polska, Komunizm, Młodzież.
0 1 0 0 0 7.11.2005Prawdopodobnie najlepszy prezent pod choinkęOd początku listopada będzie można kupić wyjątkowy 10-pak Carlsberga, w którym, oprócz „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”, znajduje się kalendarz na 2006 rok.
0 1 0 0 0 7.11.2005Paralotna promuje CeratoParalotna przygotowała kolejną kampanię dla KIA Motors. Tym razem promowany jest model KIA Cerato.
0 1 0 0 0 7.11.2005CINEMAX2 już w PolsceKanał filmowy Cinemax2 jest już dostępny w Polsce. Wprowadzeniu kanału Cinemax2 towarzyszy intensywna kampania promocyjna pakietu NOWY HBOMAX PAK.
0 1 0 0 0 7.11.2005Plakativ proponuje nowe lokalizacjePLAKATIV Poland sp. z o.o. przedstawiciel niemieckiego specjalisty wielkiego formatu uruchomił z początkiem listopada dwie prestiżowe lokalizacje.
0 1 0 0 0 4.11.2005Biuro Podróży Triada nagrodzone24 października na Gali w Teatrze Wielkim Biuro Podróży TRIADA otrzymało nagrodę "EFFIE 2005" za kampanię telewizyjną "Szła dzieweczka do laseczka".
0 1 0 0 0 4.11.2005Nowy Klient PCM: ING Bank Śląski SASpółka PCM od października tego roku rozpoczęła współpracę z ING Bankiem Śląskim SA w zakresie obsługi projektu telemarketingowego skierowanego do indywidualnych klientów Banku. Projekt polega na oferowaniu specjalnego pakietu ubezpieczenia klientom Banku - posiadaczom Kont z Lwem. Jest to ubezpieczenie, w którym szczególny nacisk położony jest na zabezpieczenie przed zdarzeniami spowodowanymi nieszczęśliwymi wypadkami.