0 1 0 3.03.2006www.heureka.pl na światowym poziomieNowa strona internetowa Agencji Reklamowej Heureka (www.heureka.pl) zdobywa prestiżowe nagrody i wyróżnienia najlepszych międzynarodowych serwisów poświęconych webdesignowi takich jak FWA, Web Design Awards, res72.com, styleawards.com.br czy Fcukstar.com.
0 1 0 3.03.2006Na wiosnę NGI jako isens1 marca na rynku pojawiła się agencja interaktywna isens (www.isens.pl), która decyzją właścicieli powstała z przekształcenia funkcjonującej od 2001 roku agencji interaktywnej NGI (Next Generation Interactive).
0 1 0 3.03.2006Airbus wybiera SigmęCzołowy światowy producent samolotów Airbus powierzył agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations w Polsce.
0 1 0 3.03.2006Będzie się działoFotograf poprawiający kosmyk włosów modelce, młody mężczyzna sprzątający mieszkanie po wizycie dziewczyny czy szykujący się do puszczania muzyki w klubie DJ – w stworzonych przez warszawski oddział agencji Publicis reklamach prasowych, piwo Lech pozornie nie odgrywa pierwszoplanowej roli. Rozpoczęła się właśnie przygotowana dla właściciela marki Lech, Kompanii Piwowarskiej SA, unikalna kampania wizerunkowa pod hasłem: „Lech. Będzie się działo”.
0 1 0 2.03.20063 marca rozpoczyna się kampania telewizyjna piwa StrongW lutym 2006 zostało wprowadzone na rynek nowe opakowanie piwa strong. Proste liternictwo, czarno-złota stylistyka i wyraźnie podkreślona nazwa - to nowe elementy, jakie pojawiły się na opakowaniach Stronga.
0 1 0 2.03.2006Internetowy serwis firmy Atlantic – kolekcja wiosna-lato 2006Producent bielizny Atlantic wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2006 zmienił swój wizerunek w Internecie. Nową linię kreatywną dla strony internetowej Atlantic (www.atlantic.pl) opracowała agencja interaktywna Pro-Creation (www.pro-creation.pl).
0 1 0 2.03.2006„Taniec z Gwiazdami” TVN na tablicach News Outdoor PolandTelewizja TVN rozpoczęła kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej należących do News Outdoor Poland. Promuje w niej popularny program „Taniec z Gwiazdami”. W działaniach tych stacja korzysta z tablic o formacie 12x3 m.
0 1 0 2.03.2006Mentis.pl zatrudnia swoich klientów do projektowania sklepuKilkudziesięcioosobowa grupa klientów Księgarni Internetowej Mentis.pl (www.mentis.pl), została zaangażowana do programu badania użyteczności używanego przez księgarnię oprogramowania. Wszystkie te testy mają na celu opracowanie takich zmian serwisu, aby każdy, nawet najmłodszy stażem użytkownik Internetu mógł poradzić sobie ze zrobieniem zakupów.
0 1 0 2.03.2006Piąty rok współpracy Pegasusa z liderem na rynku grzejnikówAgencja Pegasus Public Relations i firma Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo, podpisały umowę na kolejny, piąty już rok współpracy w zakresie public relations.
0 1 0 2.03.2006Grupa Bazodanowa zwiera szeregi2 marca b.r. w siedzibie Acxiom Polska odbyło się kolejne spotkanie utworzonej w ramach struktury SMB Grupy Bazodanowej, której przewodniczy Prezes Acxiom – Leszek Konkel.