Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania - Marketing przy Kawie
Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania
  • 0
  • 1
27.10.2005

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów – z 74,25 do poziomu 80,75! To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” w październiku br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2005