ZenithOptimedia i Agora wydają książkę o zwrocie z inwestycji w reklamę
  • 0
  • 1
28.11.2008

ZenithOptimedia i Agora wydają książkę o zwrocie z inwestycji w reklamę

Dom mediowy ZenithOptimedia wspólnie z wydawnictwem Agora opublikuje książkę zatytułowaną „Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę. 10 reguł skutecznej kampanii reklamowej” napisaną przez Vittoria Bonoriego, prezesa ZenithOptimedia we Włoszech. Tytuł ukaże się w ramach „Biblioteki Gazety Wyborczej”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2008