"Żeby Cię lepiej widzieć, żeby Cię lepiej słyszeć..." - kampania Towarzystwa Przyjaciół Głuchoniewidomych - Marketing przy Kawie
"Żeby Cię lepiej widzieć, żeby Cię lepiej słyszeć..." - kampania Towarzystwa Przyjaciół Głuchoniewidomych
  • 0
  • 1
6.04.2009

„Żeby Cię lepiej widzieć, żeby Cię lepiej słyszeć…” – kampania Towarzystwa Przyjaciół Głuchoniewidomych

Towarzystwo Przyjaciół Głuchoniewidomych zaprosiło Bakalie Studio Brandingowe do współpracy przy realizacji kampanii 1%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54944 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2009

Rusza kampania społeczna „Droga Wolna! od absurdów”

1 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska akcja społeczna po raz pierwszy uwzględniająca zdanie kierowców. Jej celem jest zwrócenie uwagi, że Polska nie jest krajem przyjaznym użytkownikom dróg, a na szosach stosuje się wiele absurdalnych przepisów. Kampania została zainicjowana przez łódzką Manufakturę, organizatora targów samochodowych Car Show, patronat objęło Ministerstwo Infrastruktury, partnerem merytorycznym jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.