„Zapachy inspirowane, tym co kochasz” na nośnikach IMIGe Poland
  • 0
  • 1
13.11.2006

„Zapachy inspirowane, tym co kochasz” na nośnikach IMIGe Poland

W hipermarketach sieci Geant na początku listopada wystartowała kampania reklamowa marki Ambi Pur firmy Sara Lee Household & Body Care Poland Sp. z o.o. przeprowadzona przez firmę IMIGe Poland, która z siecią Geant na wyłączność współpracuje już od maja 2004 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2006

Sukces akcji Great Open House i Danone

Zorganizowany przez agencję Great Open House objazd TIR-a Podziel się Posiłkiem po polskich miastach w ramach czwartej edycji programu Podziel się Posiłkiem organizowanego przez Danone i Fundację Polsat, przy współpracy Partnera Strategicznego - Banków Żywności, okazał się spektakularnym sukcesem. Podczas ośmiu lokalnych zbiórek do TIR-a Podziel się Posiłkiem trafiło 60 744 kg żywności, co zapewni potrzebującym dzieciom ponad 120 tysięcy posiłków.