Zaktualizowane badania efektywności Cityboard Media
  • 0
  • 1
24.06.2005

Zaktualizowane badania efektywności Cityboard Media

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, zaktualizowała badania efektywności, które na zlecenie firmy, przygotował Instytutu Badawczy GfK Polonia. Instytut Badawczy GfK Polonia przeprowadził badania pod koniec 2004 r., następnie opracował i przekazał Cityboard Media. Od czerwca uaktualnione dane funkcjonują w systemie narzędzi planerskich firmy. Cityboard Media systematycznie dba o aktualizację wszystkich swoich narzędzi, na podstawie których planuje w sposób kompleksowy kampanie reklamy zewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2005