Z serami Serenada „uczta już się kroi” (wideo) - Marketing przy Kawie
Z serami Serenada „uczta już się kroi” (wideo)
  • 2
  • 1
7.01.2014

Z serami Serenada „uczta już się kroi” (wideo)

6 stycznia rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa serów Serenada (Spomlek). Jej hasło brzmi „Uczta już się kroi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2014

6 stycznia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.01.2014

LPP przenosi zarządzanie swoimi markami do Dubaju i wydaje oświadczenie w sprawie protestów klientów

23 grudnia firma LPP przeniosła zarządzanie markami House, Mohito i Sinsay – w ślad za Reserved i Cropp – do firmy cypryjskiej, która te prawa przekazała do Dubaju w celu optymalizacji podatkowej. W związku z informacjami, które ukazały się na ten temat w mediach ogólnopolskich, pojawiły się w mediach społecznościowych protesty i zapowiedzi bojkotu marki. Firma broni się oświadczeniem wydanym 5 stycznia.