Wymówki Serca i Rozumu promują ofertę Orange (wideo) - Marketing przy Kawie
Wymówki Serca i Rozumu promują ofertę Orange (wideo)
  • 1
  • 1
7.01.2014

Wymówki Serca i Rozumu promują ofertę Orange (wideo)

Serce i Rozum w kolejnym spocie Orange reklamują ofertę, w której do Neostrady z telewizją lub FunPacka otrzymać można jedno z wybranych urządzeń za złotówkę. Tym razem bohaterowie pędzący do salonu operatora zostają zatrzymani przez policję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Już_Nie_Orange

10 lat temu

Skandaliczna kreacja!

Jak łamiesz przepisy to znajdź sobie dobrą wymówkę... CO TO MA BYĆ?!
Idealna reklama, która może być wymówką aby przestać być klientem Orange.

6 stycznia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
6.01.2014

LPP przenosi zarządzanie swoimi markami do Dubaju i wydaje oświadczenie w sprawie protestów klientów

23 grudnia firma LPP przeniosła zarządzanie markami House, Mohito i Sinsay – w ślad za Reserved i Cropp – do firmy cypryjskiej, która te prawa przekazała do Dubaju w celu optymalizacji podatkowej. W związku z informacjami, które ukazały się na ten temat w mediach ogólnopolskich, pojawiły się w mediach społecznościowych protesty i zapowiedzi bojkotu marki. Firma broni się oświadczeniem wydanym 5 stycznia.

3 stycznia 2014