LPP przenosi zarządzanie swoimi markami do Dubaju i wydaje oświadczenie w sprawie protestów klientów
  • 0
  • 1
6.01.2014

LPP przenosi zarządzanie swoimi markami do Dubaju i wydaje oświadczenie w sprawie protestów klientów

23 grudnia firma LPP przeniosła zarządzanie markami House, Mohito i Sinsay – w ślad za Reserved i Cropp – do firmy cypryjskiej, która te prawa przekazała do Dubaju w celu optymalizacji podatkowej. W związku z informacjami, które ukazały się na ten temat w mediach ogólnopolskich, pojawiły się w mediach społecznościowych protesty i zapowiedzi bojkotu marki. Firma broni się oświadczeniem wydanym 5 stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marcin W

10 lat temu

Zrobili to co każdy rozsądny przedsiębiorca w Polsce powinien

Im więcej firm tak będzie robić, tym szybciej jakże probiznesowi politrucy zrozumieją że bezkarne dojenie firm musi się w końcu skończyć.

Rozwiń komentarze

3 stycznia 2014