"Yes, yes, yes" najpopularniejszym sformułowaniem 2006 roku
  • 0
  • 1
9.01.2007

„Yes, yes, yes” najpopularniejszym sformułowaniem 2006 roku

Internauci WP wybrali wyrażenia roku 2006

Redaktorzy serwisu Wiadomości Wirtualnej Polski (wiadomosci.wp.pl) poddali wnikliwej analizie hasła, które w zeszłym roku zrobiły wielkie kariery medialne. Przez cały grudzień w Słowniku 2006 przedstawiali sformułowania, które wdarły się przebojem do języka polskiego i zagościły – już na stałe – w naszej świadomości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2007

Focus Media Group dla Fiata Grande Punto

Firma Fiat Auto Poland powierzyła działania Direct Marketingowe dla marki Grande Punto firmie Focus Media Group. W ramach tych działań zrealizowany został mailing, obejmujący pakiet materiałów do wysyłki „Oferta Grande Punto Winter Free”. Focus Media Group stworzyła kreację w skład której weszła ulotka informacyjna oraz kupon, nawiązujący formą do dowodu rejestracyjnego, uprawniający do skorzystania ze specjalnej oferty pakietu Winter Free w salonach Fiata.