0 1 0 0 1 10.01.2007Ulubiony wspiera OwsiakaZa kilka dni rozpocznie się XV już Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz drugi hasłem przewodnim finału będzie pomoc dla ratowania życia dzieci poszkodowanych w wypadkach i zbieranie funduszy na naukę udzielania pierwszej pomocy. W tym roku, akcję wesprzeć postanowił także niedawno powstały sklep internetowy www.ulubiony.pl .
0 1 0 0 0 10.01.2007Olimpijski Koncert na Najwyższym Poziomie w RMF FMMarta Grzywacz i Piotr Jaworski zapraszają do Zakopanego, skąd poprowadzą swój program (sobota i niedziela, 10.00 - 15.00). Głównym punktem programu będzie niezwykły koncert: specjalnie dla 30 wybranych słuchaczy RMF FM, zespół Blue Cafe zagra na szczycie Kasprowego Wierchu. „Koncert na najwyższym poziomie” to najprawdopodobniej pierwsze takie wydarzenie w Polsce. Oprócz koncertu, słuchaczy czeka też „rozgrzewka” przed Olimpiadą FM - największą imprezą zimową, która rozpocznie się już w poniedziałek 15 stycznia.
0 1 0 0 0 10.01.2007IMR advertising by PR obsługuje jubileusz 100 lat Amolu w 2007 rokuPowszechnie i od lat znany w Polsce ziołowy preparat leczniczy Amol w 2007 roku obchodzi jubileusz 100 lat obecności na rynkach Europy i świata. Jedne z najwyższych wskaźników sprzedaży Amol osiąga w Polsce. A ten wynik zyska jeszcze większą wartość dzięki zabiegom podjętym przez agencję IMR advertising by PR w całym bieżącym roku.
0 1 0 0 0 10.01.2007Nowy wortal dla kobietFirma Karpiński Media uruchomiła nowy wortal przeznaczony dla kobiet - www.NaObcasach.pl. Grupą docelową NaObcasach.pl są kobiety w wieku 20-35 lat, pochodzące ze średnich i dużych miast, aktywne zawodowo. Paweł Karpiński - właściciel Karpiński Media - pytany czy nie obawia się, że naobcasach.pl przepadnie w konkurencji z dużymi serwisami tematycznymi takich gigantów jak Wirtualna Polska czy Onet.pl, odpowiada: Nie boimy się konkurencji, chociaż jest ona z pewnością bardzo motywująca. Chcemy stworzyć markę z którą internautki będą się identyfikowały. W przeciwieństwie do dużych portali, których przekaz musi być masowy, my możemy sobie na to pozwolić.
0 1 0 0 0 10.01.2007„Zapłacimy Twoje rachunki” – nowy konkurs w Radiu Złote PrzebojeSłuchacze Radia Złote Przeboje, którzy zgłoszą się do zabawy mają szansę na zwrot poniesionych przez siebie wydatków w okresie od 8 stycznia do 15 lutego 2007 roku. Wartość puli nagród wynosi łącznie 108 000 tys. zł.
0 1 0 0 0 10.01.2007Co marketerzy myślą o wartościachWartości jak kompas. Aż 97% z ponad 800 specjalistów marketingu, PR i reklamy, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym w ramach programu „Wartości dla biznesu” potwierdza, że określenie wartości firmowych może pomóc w definiowaniu marketingowych przekazów i podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących komunikacji w firmie.
0 1 0 0 0 10.01.2007Wyniki testu instytutu badawczego SynovateNiezależny instytut badawczy Synovate na zlecenie firm Panasonic i Pioneer przeprowadził obszerne badanie na temat postrzegania telewizorów z płaskim ekranem przez konsumentów. Badanie dotyczyło porównania technologii plazmowej z LCD. Polegało na zebraniu opinii na temat jakości wyświetlanego obrazu. Wyniki badania dostarczyły rzetelnej analizy i oceny obu technologii dokonanej przez użytkowników końcowych.
0 1 0 0 0 10.01.2007Kompass Poland Sp. z o.o. jednym z partnerów II Ogólnopolskiego Konkursu LIDERZY DORADZTWAKompass Poland Sp. z o.o. jest jednym z partnerów II Ogólnopolskiego Konkursu LIDERZY DORADZTWA im. Eugeniusza Kwiatkowskiego.
0 1 0 0 0 10.01.2007Sponsoring telewizyjnyM. Zielińska, Sponsoring telewizyjny, "arts & business connections", styczeń 2007 Zwięzłe i treściwe przedstawienie regulacji prawnych związanych ze sponsoringiem telewizyjnym (aktywnym).
0 1 0 0 0 10.01.2007Infekcja wirusowaS. Donaton, Behind the Epidemic of Lousy Viral Campaigns, "Advertising Age", 8.01.2007 Bardzo krytyczne spojrzenie na marketing wirusowy i jego źródła: przymus zrobienia czegoś w nowej przestrzeni medialnej (a nie końcowy produkt jakiejś idei), chęć podążania za konkurencją ("inni tak robią") lub produkty uboczne (nieudane) zwykłej kampanii reklamowej.