XIX edycja „Pocztówki do Świętego Mikołaja”
  • 0
  • 1
18.11.2011

XIX edycja „Pocztówki do Świętego Mikołaja”

Celem tegorocznej akcji jest gromadzenie środków na fundusze edukacyjne dla dzieci z rodzinnych domów dziecka oraz domów dla dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2011

17 listopada 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2011

Warsztaty „Branding strategiczny i operacyjny. Silna marka – sukces rynkowy”

Dlaczego i dla kogo tworzymy marki? Co sprawia, że jedne marki odnoszą sukces i towarzyszą nam przez długie lata, a inne popadają w zapomnienie? Jakie cechy musi mieć marka, aby klienci ją kochali i byli jej wiernymi fanami? Firma szkoleniowa Concept Labs organizuje warsztaty „Branding strategiczny i operacyjny. Silna marka – sukces rynkowy”. Uczestnicy warsztatów poznają metody strategicznego i operacyjnego prowadzenia marki oraz dowiedzą się, w jaki sposób budować dobre relacje marki z klientami.