Hortex: „Poczuj smak p@sji” (wideo)
  • 1
  • 1
18.11.2011

Hortex: „Poczuj smak p@sji” (wideo)

Pierwsza odsłona nowej kampanii marki Hortex, promująca soki jabłkowe, rozpoczyna się 18 listopada. Spoty telewizyjne pojawią się m.in w TVP, TVN, Polsacie i Discovery.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2011

17 listopada 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2011

Warsztaty „Branding strategiczny i operacyjny. Silna marka – sukces rynkowy”

Dlaczego i dla kogo tworzymy marki? Co sprawia, że jedne marki odnoszą sukces i towarzyszą nam przez długie lata, a inne popadają w zapomnienie? Jakie cechy musi mieć marka, aby klienci ją kochali i byli jej wiernymi fanami? Firma szkoleniowa Concept Labs organizuje warsztaty „Branding strategiczny i operacyjny. Silna marka – sukces rynkowy”. Uczestnicy warsztatów poznają metody strategicznego i operacyjnego prowadzenia marki oraz dowiedzą się, w jaki sposób budować dobre relacje marki z klientami.