Wzrasta potencjał reklamowy Facebooka w Polsce
  • 0
  • 1
5.07.2011

Wzrasta potencjał reklamowy Facebooka w Polsce

Facebook bije kolejne rekordy popularności.  Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30%, w porównaniu do poprzedniego kwartału (dane dla kampanii o targecie All emitowanej w dniach poniedziałek – czwartek, Facebook Inc).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Wojtek

13 lat temu

Facebook penetruje coraz bardziej polski rynek, ale...

Facebook to nie tylko reklamy, ale także (a może przede wszystkim) budowanie relacji i zaangażowanie

5 lipca 2011