0 1 0 0 0 8.09.2006jasieński/stadnicki dla Expandera – lidera na rynku doradztwa finansowegoButik kreatywny jasieński/stadnicki wygrał przetarg na nową kampanię wizerunkową Expandera.
0 1 0 0 0 8.09.2006Dlaczego ludzie kupująJ. C. Levinson, Why People Buy, "Guerrilla Marketing" „Pewnie już wiesz, dlaczego ludzie dokonują zakupów, ale czy znasz wszystkie 51 powodów? Im więcej ich poznasz, tym lepiej będziesz mógł handlować.” Autor przedstawia listę czynników pozwalających trafniej i bardziej kreatywnie wykorzystać wiedzę marketingową.
0 1 0 0 0 8.09.2006Słowa kluczowe w Internecie – tworzenie i rozpowszechnianieJ. Swiller, Creating Branded Keywords and Driving Their Search Demand Through Buzz, "MarketingProfs", 29.08.2006 Krótki poradnik dla przedsiębiorców nieposiadających specyficznych słów kluczowych dla firmowych stron WWW – jak je wymyślić i jakich błędów unikać? Autor podkreśla także konieczność ich „wypromowania” przy pomocy odpowiednich zabiegów internetowych.
0 1 0 0 0 8.09.2006Twarzą w twarz z klientemL. Popky, Face the Customers or Face the Music, "MarketingProfs", 29.08.2006 Niewiele jest chyba osób, którym nigdy nie zdarzyło się odejść zniesmaczonym po spotkaniu z urzędnikiem lub ze złością odłożyć słuchawki po rozmowie z przedstawicielem jakiegoś przedsiębiorstwa. Czy nie pomyśleliśmy wtedy z niechęcią o całej firmie? A może przysięgaliśmy, że już nigdy nie będziemy się z nią kontaktować? Artykuł przedstawia niektóre sposoby poprawy wizerunku poprzez odpowiednią obsługę klienta.
0 1 0 0 0 8.09.2006Marketing partyzancki w praktyce e-mailowejGuerrilla Software Marketing – Email Tactics to Turn More Trials Into Customers, "MarketingSherpa", 30.08.2006 Jak zwiększyć sprzedaż produktu bez wielkich nakładów finansowych? Czy konieczna jest kampania reklamowa? A może wystarczy zacząć od zupełnie drobnych poprawek? Opisywany przypadek zdaje się sugerować, że „diabeł tkwi w szczegółach” i pokazuje, jak przy pomocy połączenia taktyki internetowej z direct-mailingiem osiągnąć zamierzony efekt.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kolekcja mody inspirowana telefonem komórkowymProjektantka Natasha Pavluchenko, związana z warszawskim domem mody Forget-me-Not, przedstawiła pierwsze szkice kolekcji inspirowanej kobiecym telefonem komórkowym. Wykorzystując kwiatowy motyw, który zdobi obudowę nowego telefonu BenQ-Siemens EF61, artystka tworzy zestaw osiemnastu oryginalnych i uniwersalnych kreacji. Zdaniem Natashy Pavluchenko, kolekcja będzie potwierdzeniem, że sztuka i design doskonale współgrają z nowoczesną techniką. Pierwsze szkice prac dowodzą także, że współczesne wzornictwo przemysłowe może silnie oddziaływać na artystyczną wizję rzeczywistości.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kampania ku szerzeniu tolerancji między narodami7 września rozpoczęła się kampania pod hasłem „To nie Al-kaida, to Akademia”.
0 1 0 0 0 8.09.2006Nowi klienci Front DesignWarszawska agencja konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie wizerunkowym, miała bardzo pracowite wakacje, czego efekty powoli wychodzą na światło dzienne. Audio River Festival, AdMobile, Vans, Mercurio Dunas i The Boston Consulting Group to tylko niektórzy z listy nowych klientów Front Design.
0 1 0 0 0 8.09.2006Fabryka Muzy w RMF MAXXXJuż od najbliższego poniedziałku, 11 września na antenie RMF MAXXX rusza „Fabryka Muzy”: niezwykła akcja skierowana do wszystkich tych, którzy marzą o karierze muzycznej. Na zwycięzcę tego wyjątkowego konkursu czeka 100 000 złotych oraz profesjonalna sesja nagraniowa, której efektem będzie najprawdziwsza profesjonalna płyta, wydana przez Doperajcę Label.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kampania reklamowa 2 edycji WebstarfestivalOd 11 września na wszystkich największych portalach i na kilkuset innych serwisach pojawia się Webstarowe billboardy reklamowe. Łącznie zobaczymy ponad 16 milionów odsłon. Jest to największa, jak do tej pory, kampania festiwalowa.