Wypromować sukces marki
  • 0
  • 1
15.04.2008

Wypromować sukces marki

Na rynek wkracza właśnie wydany przez organizację Superbrands album Superbrands/Business Superbrands 2008. Organizacja ogłasza również wyniki największego badania opinii Polaków o markach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2008

Oko w oko z konsumentem - pierwsze w Polsce etnograficzne badania reklamy zewnętrznej

Cityboard Media jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej zbadała sposób konsumpcji outdooru i jego wpływ na konsumentów. Przeprowadzone badania dostarczyły wiedzy na temat tego, co przeciętni mieszkańcy miast - Malinowski lub Kwiatkowska - w reklamie lubią, a czego nie, co jest dla nich nudne, a co interesujące. Badania na zlecenie Cityboard Media przeprowadziła firma Izmałkowa Consulting. Badacze przez 4 dni zamieszkiwali w domach kilkunastu Polaków, mieszkańców Warszawy i Poznania, mających od 20 do 55 lat, co najmniej średnie wykształcenie i korzystających ze wszystkich mediów, w tym z outdooru.