0 1 0 0 0 14.04.2008BCMFD media communications dla PolkiAgencja BCMFD media communications w kwietniu rozpoczęła współpracę z restauracją „Polka – Magda Gessler po prostu…” mieszczącej się w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 2. Agencja jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania Public Relations oraz B2B (w tym organizacja dni otwartych dla partnerów biznesowych) dotyczące nowego konceptu w branży restauracyjnej.
0 1 0 0 0 14.04.2008Pierwszy wspólny projekt Konsultacji Muzycznych i MTL MaxFilmKonsultacje Muzyczne zakończyły z powodzeniem kolejny ważny projekt – oprawę muzyczną najnowszej komedii pt. „Nie kłam, kochanie” w reżyserii Piotra Wereśniaka. Opracowując warstwę muzyczną, która jest nieodłącznym atrybutem każdej wysokoocenianej komedii romantycznej, Konsultacje Muzyczne zajęły się doborem piosenek i utworów z fonoteki, oraz zakupem praw do fragmentów muzycznych wykorzystanych w filmie.
0 1 0 0 0 14.04.2008Edukacja z Superbrands i DuluxemWtorek 22 kwietnia to termin przedostatniego wykładu z cyklu spotkań ze specjalistami odpowiedzialnymi za wykreowanie najsilniejszych marek na polskim rynku. Spotkanie z Joanną Stachowską – Dyrektorem Marketingu ICI Polska przybliży słuchaczom zagadnienia związane z wprowadzaniem na rynek nowej marki. Jako case study posłuży przykład marki Dulux.
0 1 0 0 0 14.04.20082. edycja wykładów „Projektowanie książek”Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU), Instytut Książki oraz Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zapraszają 19 kwietnia 2008 r. do sali Laboratorium Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie na polsko-szwedzkie wykłady poświęcone sztuce projektowania książek.
0 1 0 0 0 14.04.2008IAA Young Professionals dla kreacji„Kreacje dla kreacji” to cykl spotkań, organizowanych przez IAA Young Professionals, a przeznaczonych dla młodych kreatywnych. Już 15 kwietnia będzie można określić swoją ścieżkę kariery w kreacji, a 16 – spotkać się z Ludwikiem Berezowskim, dyrektorem kreatywnym francuskiej agencji Aart Design.
0 1 0 0 0 14.04.2008Kampania wizerunkowa GdańskaW nowej kampanii wizerunkowej Gdańsk przekonuje Polaków, że jest miastem, do którego warto przyjechać, aby studiować, pracować i zamieszkać. Kampania jest pierwszym promocyjnym krokiem w realizacji założeń „Strategii marki Gdańsk” i ma na celu zdynamizowanie wizerunku miasta.
0 1 0 0 0 14.04.2008Caffe Public Relations dla marki DiverseCaffe Public Relations podpisała umowę z odzieżową marką Diverse na kompleksową obsługę public relations projektu Diverse Extreme Team. Agencja jest odpowiedzialna m.in. za relacje z mediami oraz strategiczne doradztwo public relations.
0 1 0 0 0 14.04.2008Gaga Z. w sieci ARBOnetworkPojawiające się w ciągu ostatniego miesiąca w Internecie informacje dotyczące wschodzącej gwiazdy muzyki pop Gagi Z. stanowiły w rzeczywistości kampanię preparatu na zgagę - Rennie.
0 1 0 0 0 14.04.2008„Kreatura 2008” dla CumulusaPo raz pierwszy w 12-letniej historii konkursu „Kreatura” to właśnie lubelska agencja reklamowa została nagrodzona przez międzynarodowe jury. Na uroczystej gali 11 kwietnia 2008 r. w warszawskiej Fabryce Trzciny okazała statuetka trafiła w ręce Cumulusa. „Kreatura” to jeden z najważniejszych konkursów w polskiej branży reklamowej.
0 1 0 0 0 14.04.2008„Ślad” dla ks. Marka GancarczykaLaureatem tegorocznej nagrody dziennikarskiej im. bpa Jana Chrapka „Ślad” został ks. Marek Gancarczyk, redaktor naczelny tygodnika „Gość Niedzielny”. Kapituła pod przewodnictwem senatora Krzysztofa Piesiewicza nagrodziła ks. Marka - za niezwykłą energię i wytrwałość w prowadzeniu tygodnika katolickiego, który plasuje się w czołówce polskich tygodników opinii.