Oko w oko z konsumentem - pierwsze w Polsce etnograficzne badania reklamy zewnętrznej
  • 0
  • 1
15.04.2008

Oko w oko z konsumentem – pierwsze w Polsce etnograficzne badania reklamy zewnętrznej

Cityboard Media jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej zbadała sposób konsumpcji outdooru i jego wpływ na konsumentów. Przeprowadzone badania dostarczyły wiedzy na temat tego, co przeciętni mieszkańcy miast – Malinowski lub Kwiatkowska – w reklamie lubią, a czego nie, co jest dla nich nudne, a co interesujące. Badania na zlecenie Cityboard Media przeprowadziła firma Izmałkowa Consulting. Badacze przez 4 dni zamieszkiwali w domach kilkunastu Polaków, mieszkańców Warszawy i Poznania, mających od 20 do 55 lat, co najmniej średnie wykształcenie i korzystających ze wszystkich mediów, w tym z outdooru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Pietia

16 lat temu

ocena

Próba badawcza mała, ale też trudno oczekiwać dużej ilość badanych w takiej formie jaką zaprezentowano w artykule. Jest kilka ciekawych informacji, na które warto zwrócić uwagę przy projektowaniu reklam outdoorowych. Im forma ciekawsza, innowacyjna tym lepszy efekt, z tym nie można polemizować. Duży plus za ciekawy pomysł na obserwację uczestniczącą, oby takich więcej.

15 kwietnia 2008