Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2007 - Marketing przy Kawie
Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2007
  • 0
  • 1
22.06.2007

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2007

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2007 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2007

Złote godło "Laur Klienta 2007" dla marki Rockwool

Podczas tegorocznej edycji konkursu "Laur Klienta" firma Rockwool Polska uzyskała złote godło "Laur Klienta 2007" w kategorii materiały termoizolacyjne, a jej najnowszy produkt - mata lamelowa Klimafix - otrzymał tytuł "Odkrycie Roku 2007". Konkurs pozwalający wyłonić najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi został zorganizowany przez Grupę Media Partner we współpracy merytorycznej z Instytutem Gallupa.

21 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2007

Dobre logo bez recepty

M. Strzelecka, Jak tu zrobić dobre logo, "Gazeta Wyborcza", 17.06.07

Łatwo w masie przeciętnych wyłowić dobre logo, trudniej takie zaprojektować, choć wiemy, co stało za sukcesem jabłuszka Apple czy krokodyla Lacoste. Artykuł opisuje powstanie i perypetie słynnych znaków His Master's Voice, Penguin Publishing oraz wydawnictwa Czarne, dotyka też problemu identyfikacji wizualnej polskich instytucji kultury. Nieco bardziej specjalistycznie kwestię Corporate Identity poruszamy w tekście "Jak cię widzą... tak cię kupią".