Wyjątkowo skuteczna kampania Allianz Direct
  • 0
  • 1
21.03.2007

Wyjątkowo skuteczna kampania Allianz Direct

Trwa kampania reklamująca ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane przez Internet przez Allianz Direct New Europe. Dotychczasowe efekty kampanii przygotowanej przez Artegence są bardzo dobre.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2007

Interia.pl uruchomiła platformę www.interia.tv

Serwis multimedialny pełni rolę agregatora treści multimedialnych dostępnych w portalu Interia.pl. Użytkownicy oglądać mogą materiały własne dziennikarzy portalu, agencji informacyjnej Reuters, AFP, telewizji TV Biznes, Polsatu, Canal+ oraz materiały produkowane na zlecenie o tematyce motoryzacyjnej, kulturalnej i rozrywkowej. Interia.Tv jest telewizją typu "on-demand", umożliwiającą użytkownikowi wybór interesujących go materiałów w dowolnym czasie i kolejności.