0 1 0 0 0 26.03.2007Już za miesiąc rusza II Festiwal Plakatu Reklamowego Barbakan 2007 w KrakowieW tegorocznej edycji tej imprezy, której organizatorem jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie, główną rolę odgrywa konkurs na projekt plakatu reklamowego pod nazwą „Wakacje w Polsce”.
0 1 0 0 1 26.03.2007Kobieta roku w rękach AllegroAgencja Allegro zorganizowała na zlecenie miesięcznika Glamour galę „Kobieta Roku Glamour 2006”. Gwiazdy ze świata show-biznesu spotkały się w głównej siedzibie Mercedesa w Warszawie, którą tego wieczoru rozświetliły kobiece kolory – róż i biel.
0 1 0 0 0 26.03.2007TBWA promuje długowieczne opony MichelinRuszyła multimedialna kampania opon Michelin autorstwa agencji reklamowej TBWA. W przekazach reklamowych wyeksponowano niespotykaną dotąd długowieczność opon oraz dopasowanie do polskich dróg pozwalające na zmniejszenie zużycia paliwa.
0 1 0 0 0 26.03.2007Clear Channel Poland inwestuje w nośniki Super PremiumClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, powiększa swoją ofertę o nowe nośniki wielkoformatowe, w segmencie Super Premium. Portfolio firmy wzbogaciło się o sieć prestiżowych nośników Backlite 8x4 m oraz spektakularne nośniki wielkopowierzchniowe.
0 1 0 0 0 26.03.2007Partner of Promotion dla Chantelle i PassionatyAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek firmy Chantelle, francuskiego producenta eleganckiej bielizny damskiej. W ramach współpracy agencja przygotuje strategię działań PR mających na celu umocnienie wizerunku marki Chantelle i wprowadzenie nowej marki Passionata na polski rynek.
0 1 0 0 0 26.03.2007Soki Vega od Tymbarku w internecieNa zegarze 12:00. Twój żołądek krzyczy” czas na lunch! Żeby wytrzymać kolejne godzinny w pracy, potrzebujesz porządnej dawki energii. Do Twojego biura zawitał właśnie Pan Kanapka, jak co dzień przynosi kosz pełen orzeźwienia i witamin – soków Vega. A że nie tylko Ty jesteś Vegiem – zwolennikiem energetyzującego soku owocowo-warzywnego, spiesz się! Stajesz w szranki ze współtowarzyszami z biura. Wygraj „Bieg po Vegę”!
0 1 0 0 0 26.03.2007Innowacyjne pomysły 3M Poland na targach Euroreklama Outdoor Expo 2007W dniach 27-30 marca w Poznaniu odbędą się targi Euroreklama Outdoor Expo 2007. Wśród stoisk z propozycjami najnowszych innowacyjnych rozwiązań dla reklamy, znajdzie się prezentacja 3M.
0 1 0 0 0 26.03.2007Nowy projekt Cruso PRW lutym 2007 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację nowego projektu PR dla produktu RAID przeciw molom spożywczym firmy SC Johnson. Głównym celem podejmowanych działań jest edukacja konsumentów w zakresie problemu oraz ich poinformowanie o skutecznej metodzie walki z kłopotliwymi insektami. Do zadań agencji należy również uświadomienie konsumentom cech użytkowych nowego produktu oraz sposobu jego zastosowania.
0 1 0 0 0 26.03.2007Nietypowa akcja promocyjna firmy Haxel Adventure Tours. Zabawa Wielkanocna „Jaja z Haxelem”We wtorek 27 marca 2007 rusza specjalny serwis Wielkanocny firmy Haxel Adventure Tours www.haxel.pl/alejaja/. Strona będzie nawiązywała swoją ideą do mechanizmu Tamagotchi. Przez okres poprzedzający Wielkanoc zalogowany użytkownik będzie miał możliwość interaktywnego opiekowania się jajkiem, z którego w piątek 6 kwietnia wykluje się no właśnie… powstaje pytanie: co?
0 1 0 0 0 26.03.2007Brand Connection zdobył budżet mediowy Gazety PrawnejBudżet Gazety Prawnej zdobył dom mediowy Brand Connection. Spośród zaproszonych, w przetargu wzięło udział sześć domów: Brand Connection, Effective Media, Equinox Media, Mediaedge:CIA, Media Planning i Pan Media Western.