Wydawnictwo Promedia odświeża wizerunek
  • 0
  • 1
2.04.2007

Wydawnictwo Promedia odświeża wizerunek

Odświeżono layouty siedmiu czasopism branżowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.04.2007

Glasurit w oczach dzieci. Polskie rysunki najładniejsze w Europie

Od ponad osiemdziesięciu lat papuga jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem produktów Glasurit. To ona była najczęściej pojawiającym się elementem na rysunkach dzieci, które uczestniczyły w międzynarodowym konkursie plastycznym Glasurit. Polski rysunek okazał się najlepszy w Europie, Jagoda Hartman z Warszawy narysowała bajecznie kolorową papugę, która podbiła serca jury, ponadto wyróżniono pracę Alicji Blechy.