0 1 2.04.2007Wydawnictwo Promedia odświeża wizerunekzarządzanie marką TweetOdświeżono layouty siedmiu czasopism branżowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.04.2007Wiosenne VH1Stacja VH1 Polska wprowadza wiosenną, pełną nowości ofertę programową . Na antenie pojawią się premierowe programy muzyczne i rozrywkowe. VH1 promować będą ambasadorki stacji, Joanna Horodyńska i Odeta Moro.
0 1 0 0 0 2.04.2007Nowa agencja marketingu szeptanegoHarder&Harder jest nową agencją marketingu szeptanego. Kluczowymi osobami w agencji są: Mariusz Woźnicki – dyrektor zarządzający (właściciel) oraz Maja Karpińska pełniąca funkcję key account managera.
0 1 0 0 0 2.04.2007Strona Maoam przyjazna dzieciomPolska witryna www.maoam.com otrzymała certyfikat bezpiecznej strony internetowej „Sieciakowe BeSt”. Oznacza to, że rodzice mogą ją polecać najmłodszym bez obaw, że ich pociechy natkną się na niej na niewłaściwe treści.
0 1 0 0 0 2.04.2007Glasurit w oczach dzieci. Polskie rysunki najładniejsze w EuropieOd ponad osiemdziesięciu lat papuga jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem produktów Glasurit. To ona była najczęściej pojawiającym się elementem na rysunkach dzieci, które uczestniczyły w międzynarodowym konkursie plastycznym Glasurit. Polski rysunek okazał się najlepszy w Europie, Jagoda Hartman z Warszawy narysowała bajecznie kolorową papugę, która podbiła serca jury, ponadto wyróżniono pracę Alicji Blechy.