0 1 0 2.07.2007Afekt realizuje program ekologiczny dla pracowników Kompanii PiwowarskiejKompania Piwowarska wdraża nowatorski projekt z zakresu komunikacji wewnętrznej dotyczący ekologii, skierowany do pracowników wszystkich polskich filii koncernu SAB Miller.
0 1 0 2.07.2007Odleć z Kasztelanem1 lipca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Kasztelan, z portfolio Carlsberg Polska, pod hasłem "Będzie odlotowo!". W puli wielu atrakcyjnych nagród, które zdobyć będzie można kupując promocyjne piwo Kasztelan, znajdzie się także nagroda niezwykła – lot kasztelańskim balonem.
0 1 0 2.07.2007Po pierwsze: Primum PRAgencja Primum Public Relations zajęła pierwsze miejsce w rankingu miesięcznika Home&Market za rok 2007, opartym wyłącznie na opiniach klientów obsługiwanych przez agencje PR. Primum PR uzyskała 4,95 na 5 punktów możliwych.
0 1 0 2.07.2007Piłkarskie emocje z marką CarlsbergRusza letnia promocja marki Carlsberg - począwszy od 1 lipca do końca września, każdy kto weźmie udział w promocji będzie miał szansę na przeżycie niezwykłej piłkarskiej przygody – wyjazd w gronie przyjaciół na mecze rozgrywane podczas przyszłorocznych Mistrzostw Europy.
0 1 0 2.07.2007Starcom MediaVest Group i Microsoft identyfikują osoby unikające reklamGrupa Starcom MediaVest wspólnie z firmą Microsoft Digital Advertising Solutions sponsoruje badanie dotyczące możliwości dotarcia do grupy osób unikających reklam.
0 1 0 2.07.2007Wakacyjny konkurs „Niezwykły Świat Mojego Dziecka” rozpoczętyWraz z wakacjami rozpoczął się konkurs "Niezwykły Świat Mojego Dziecka", prowadzony w internecie, prasie i radio. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi na postrzeganie naszego otoczenia przez dziecko, na jego niezwykłość i magię, na trafność w ujmowaniu wielu rzeczy, i często na mądrość płynącą z wielu takich spostrzeżeń.
0 1 0 2.07.2007Rusza kampania reklamowa oferty HD w Cyfrze+W poniedziałek 2 lipca rusza ogólnopolska kampania telewizyjna Cyfry+ promująca unikalną ofertę kanałów HD dostępnych wyłącznie na tej platformie.
0 1 0 2.07.2007Dom mediowy MindShare rozwija działalność badawcząMindShare od kilku miesięcy rozwija w Krakowie własne studio badań telefonicznych Cati. Studio Cati MindShare wykonuje wszelkie badania sondażowe, w tym powtarzalne badania kondycji marki (trackingi). Posiada unikalną platformę badania materiałów reklamowych, łączącą wywiad telefoniczny z badaniem on-line.
0 1 0 29.06.2007Co Ty wiesz o kinie? – konkurs wiedzy filmowej Play Cinema CityW niedzielę 1 lipca 2007r. o godzinie 10.00 na stronie www.cinema-city.pl ruszy największy w Polsce internetowy konkurs wiedzy filmowej – Play Cinema City.
0 1 0 29.06.2007Centralwings i Billbird razemBillbird S.A. rozwija rynek płatności masowych. Jako jedyny operator terminalowej sieci płatności za rachunki oferuje usługę opłaty gotówkowej za bilety lotnicze linii Centralwings. Transakcji można dokonać w ponad 6000 punktów sieci Via Moje Rachunki.