Wydatki na reklamę online w branży fitness – raport Blink.pl
  • 0
  • 6
7.04.2015

Wydatki na reklamę online w branży fitness – raport Blink.pl

Jak reklamować klub fitness lub siłownię, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne klubu oraz co determinuje koszty i efekty takiej kampanii? Odpowiedzieć na m.in. te pytania próbuje Blink.pl w przygotowanym raporcie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2015