0 1 29.11.2006Współpraca Allegro.pl i serwisu Ogniwo.netmarketing internetowy TweetSerwisy Allegro.pl i Ogniwo.net podjęły współpracę dotyczącą wzajemnej promocji swoich usług.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54984 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 29.11.2006Korporacja Acxiom w nowej kampanii wizerunkowejRusza nowa, zintegrowana kampania marketingowa Acxiom odświeżająca wizerunek korporacji na wszystkich rynkach działania firmy.
0 1 0 0 0 29.11.2006INTERIA.PL i telewizja Polsat dla chorych dzieciPortal INTERIA.PL wraz z telewizją Polsat i producentem serialu „Samo Życie” zapraszają do udziału w charytatywnej aukcji internetowej. Pieniądze z licytacji zasilą konto Fundacji Polsat i zostaną przekazane na zakup sprzętu dla Kliniki Onkologii w Warszawie.
0 1 0 0 0 29.11.2006Nowe opakowania marki AppetitaProducent marki Appetita wprowadził na rynek najwyższej jakości opakowania przypraw. Nowa Appetita zachwyca innowacyjnym i doskonale definiującym produkt charakterem opakowań. Modyfikacja szaty graficznej związana jest ze zmianą w pozycjonowaniu produktów z dotychczasowego „value” na „premium”.
0 1 0 0 0 29.11.2006Kampania CANAL+ HD30 listopada rusza wizerunkowa kampania CANAL+ informująca o wprowadzeniu przez stację wysokiej rozdzielczości (HDTV). 45-sekundowy spot telewizyjny podkreśla atrybuty High Definition: doskonałą jakość obrazu, dzięki której zobaczyć można jeszcze więcej szczegółów, panoramiczny format 16/9 oraz krystaliczną czystość dźwięku Dolby Digiltal.