0 1 0 20.02.2007WIEDZA INSPIRUJE. Kolejna odsłona kampanii Kei.plIntrygujące hasło "Wiedza inspiruje..." jest głównym przekazem kolejnej części kampanii reklamowej Kei.PL.
0 1 0 20.02.2007OCEAN SPRAY w nowej odsłonie. Nowe opakowania, nowy smakKilka tygodni temu na rynku pojawiły się napoje żurawinowe OCEAN SPRAY w nowej odsłonie.
0 1 0 20.02.2007„Sikorka” dla TBWATBWA otrzymała „Sikorkę” od Fundacji Synapsis w uznaniu wieloletnich zasług dla tworzenia warunków terapii dzieci z autyzmem.
0 1 0 20.02.2007INTERNET – Tydzień reklamowyW ostatni wtorek świętowaliśmy dzień zakochanych. Na wspominane w ostatnim raporcie „walentynkowe reklamowe szaleństwo” będziemy musieli czekać rok. W ciągu zaledwie kilku chwil zniknęły wszystkie reklamy „naszpikowane” czerwonymi serduszkami. Było minęło…
0 1 0 20.02.2007MRM Worldwide świadczy usługi doradczeZ początkiem stycznia agencja zmieniła nie tylko nazwę. Wyodrębniła również dział user experience, kierowany przez Eryka Orłowskiego. Tym samym, dział user experience, obok działu badan i strategii prowadzonego przez Grzegorza Berezowskiego, stał się niezależną jednostka organizacyjną w MRM.
0 1 0 20.02.2007Great Open House i Gerber promują razem z babciąPod hasłem „Babcia czyta dzieciom” Great Open House - agencja marketingu bezpośredniego przeprowadziła animację sprzedaży połączoną z rozdawaniem gratisów w ramach promocji marki Gerber.
0 1 0 20.02.2007L’Oréal Polska wykorzystuje Spotlery w kampanii kosmetyków Pure ZoneL’Oréal Polska jako pierwszy koncern kosmetyczny na polskim rynku wykorzystuje nowy format reklamy na telefony komórkowe – Spotler, w kampanii linii kosmetyków Pure Zone. Kampanię rekomendowaną i zaplanowaną przez ZED Digital, departamentu mediów interaktywnych grupy domów mediowych ZenithOptimedia, realizuje firma Telecom Media, lider na rynku rozwiązań mobilnych.
0 1 0 20.02.2007MusicMixer WP – poczuj beat miejskiej dżungliWirtualna Polska stawia na nietuzinkowe rozwiązania reklamowe. Tworzy serwisy dedykowane, które zmieniają oblicze reklamy internetowej. Uruchomiony właśnie specjalny serwis musicmixer.wp.pl powstał dla marki Hugo. W niekonwencjonalny sposób promuje nowy męski zapach HUGO Man.
0 1 0 20.02.2007Firma Nikon świętuje 10 lecie marki COOLPIX odświeżając jej wizerunekWarszawa, 20 lutego 2007 r. – Firma Nikon, z okazji dziesiątych urodzin serii kompaktowych aparatów COOLPIX, odświeża jej wizerunek. Logo COOLPIX zostało zmodernizowane aby wyrazić fundamentalne wartości stanowiące podstawę marki w połączeniu ze stylem, fantastycznym działaniem, nowatorską technologią i łatwością użytkowania. Nowe logo ma łagodniejsze krzywizny i bardziej elegancki kształt. Smukłe linie i liternictwo przypominają dłuto rzeźbiarza, nawiązując do mistrzostwa i jakości produktów Nikon.
0 1 0 20.02.2007Największe narciarskie emocje po raz kolejny z Carlsbergiem!Marka Carlsberg po raz kolejny towarzyszyła wszystkim miłośnikom narciarstwa w największych emocjach sportowych zimowego sezonu, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim Are 2007.