Wrześniowa kampania Universal Channel promująca drugi sezon serialu "Californication"
  • 0
  • 1
28.08.2009

Wrześniowa kampania Universal Channel promująca drugi sezon serialu „Californication”

7 września Universal Channel wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu „Californication”, który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym. Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Co tydzień do wygrania będzie także 5 aparatów cyfrowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2009