"Wrażenie na wejściu" - Marketing przy Kawie
"Wrażenie na wejściu"
  • 0
  • 1
11.04.2005

„Wrażenie na wejściu”

Pod tym hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki PORTA DRZWI, przygotowana przez agencję reklamową Mr. Bloom z Sopotu. Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na ten rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc. Działania obejmą swoim zasięgiem 1000 nośników reklamy zewnętrznej, magazyny wnętrzarskie, prasę codzienną oraz radio. Agencja zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55863 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 kwietnia 2005

6 kwietnia 2005