Wodzenie na pokuszenie - gry wabią nie tylko graczy
  • 0
  • 1
9.08.2008

Wodzenie na pokuszenie – gry wabią nie tylko graczy

Według ostatniego raportu Media Contacts, szacuje się że globalne wydatki na reklamę w grach video osiągną w tym roku 1,33 miliarda dolarów. W 2011 ma to już być niemal 2 mld dolarów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54885 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2008

Konkurs „Aktywny użytkownik” już niedługo

Już niedługo rusza druga edycja konkursu „Aktywny użytkownik”. Zabawa przeznaczona będzie dla najaktywniejszych użytkowników serwisów Kafito.pl oraz CentrumPR.pl. Zasady konkursu są proste - za każdy poprawnie wprowadzony wpis katalogowy, artykuł prasowy lub wydarzenie w kalendarium, uczestnik otrzymywać będzie jeden punkt. Nagradzani będą ci, którzy w skali miesiąca oraz kwartału, zdobędą największą liczbę punktów. Rozpoczęcie konkursu przewidziane jest na październik 2008 roku.