Wobuzz i Wandlee łączą siły
  • 0
  • 0
11.04.2018

Wobuzz i Wandlee łączą siły

Agencja social media Wobuzz łączy siły z zajmującą się tworzeniem botów na Messengera Wandlee. Kompleksowa obsługa obejmie: analizę potrzeb firmy, opracowanie szytej na miarę strategii działań, dopasowanie technologii, przygotowanie kampanii promocyjnej (w tym Facebook Ads) oraz komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

4 miesiące temu

CEO?
Wobuzz to jednoosobowa działalność gospodarcza.


Skończcie z tą idiotyczną tytułomanią niemającą odzwierciedlenia w rzeczywistości.

11 kwietnia 2018

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2018

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma Big Data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2018

Jak Polacy robią podstawowe zakupy? Badanie „Payback Opinion Poll”

Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Payback, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy osiedlowe, ale super- i hipermarkety. Zależy nam na tym, aby móc jak najwięcej potrzebnych rzeczy kupić w jednym miejscu (24%) i przy okazji pozałatwiać inne sprawy (11%).