Wobuzz i Wandlee łączą siły
  • 0
  • 0
11.04.2018

Wobuzz i Wandlee łączą siły

Agencja social media Wobuzz łączy siły z zajmującą się tworzeniem botów na Messengera Wandlee. Kompleksowa obsługa obejmie: analizę potrzeb firmy, opracowanie szytej na miarę strategii działań, dopasowanie technologii, przygotowanie kampanii promocyjnej (w tym Facebook Ads) oraz komunikacji.

Rozwiązanie oferowane przez Wobuzz i Wandlee ma odciążyć firmy od udzielania odpowiedzi na ogromną liczbę zapytań telefonicznych i e-mailowych. Wszystko za sprawą social contact pointu (social care lub customer service).

Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, z branżą online i social media związana jest od 2006 r. Prowadzi fan page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga Czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, dbaniu o reputację, a także social sellingu. Prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Obsługiwała marki: PZU, Empik, Avon, Medicover, Dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Wandlee działa na rynku od marca 2016 r. To jedyny oficjalny partner Facebooka w Polsce dostarczający chatboty. W portfolio ma m.in. marki: Orange, WP, Allegro, TVN, Crédit Agricole, Peugeot, Nokia, Avon, HMD Global.

Andersen

1 miesiąc temu

CEO?
Wobuzz to jednoosobowa działalność gospodarcza.


Skończcie z tą idiotyczną tytułomanią niemającą odzwierciedlenia w rzeczywistości.

11 kwietnia 2018

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2018

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma Big Data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2018

Jak Polacy robią podstawowe zakupy? Badanie „Payback Opinion Poll”

Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Payback, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy osiedlowe, ale super- i hipermarkety. Zależy nam na tym, aby móc jak najwięcej potrzebnych rzeczy kupić w jednym miejscu (24%) i przy okazji pozałatwiać inne sprawy (11%).