Neolit Media rozpoczął współpracę z Exxon Mobil
  • 0
  • 1
1.06.2006

Neolit Media rozpoczął współpracę z Exxon Mobil

Neolit Media rozpoczął współpracę z Exxon Mobil, światowym liderem w dziedzinie środków smarnych. Pierwszym efektem tej współpracy jest ekspozycja na siatce w Warszawie, zamieszczona przy Al. Jerozolimskich 61.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2006

Cityinfo.pl- alternatywa w reklamie internetowej

Marketing internetowy od kilku lat zaliczany jest do najbardziej efektywnych form promocji dla małych i średnich firm. Głównymi czynnikami decydującymi o powodzeniu reklamy w sieci są liczba osób odwiedzających portal oraz ich zainteresowanie zgromadzonymi informacyjnymi. Bez spełnienia powyższych warunków trudno jest liczyć na odniesienie sukcesu. W jaki sposób przekazać informację o ofercie, zapewnić sobie jej oglądalność wśród potencjalnych Klientów, a jednocześnie osiągnąć optymalny kompromis między ceną i skutecznością? Odpowiedzią na to pytanie jest wpis do informacyjno-gospodarczego portalu Cityinfo.pl, kóry wyświetla się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.

31 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.05.2006

Specjalne wydanie "Gazety Wyborczej"

W czwartek, 1 czerwca, w związku z Dniem Dziecka „Gazeta Wyborcza” ukaże się w specjalnej edycji. Ogólnopolski grzbiet „Gazety” zostanie obłożony czterostronicową okładką reklamową. Dzięki dochodowi z tej reklamy zostaną sfinansowane marzenia ciężko chorych dzieci, którymi opiekuje się fundacja ”Mam Marzenie”. Wsparcie otrzyma również Zachodniopomorskie Hospicjum dla Dzieci. Ta wyjątkowa forma reklamy została wykorzystana po raz pierwszy w historii „Gazety” za względu na charytatywny cel przedsięwzięcia.