0 1 0 0 0 9.04.2008Hub télécom wybiera rozwiązanie Highdeal TransactiveHighdeal został wybrany przez firmę Hub télécom, aby zajął się taryfikacją i fakturowaniem jej usług w czasie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 9.04.2008InPost Usługi Pocztowe zdobywcą Medalu EuropejskiegoInPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie Medal Europejski, organizowanym przez Business Centre Club oraz Urząd Komitetu Integracji Europejskiej. Celem projektu jest promocja spółek, które w biznesie i zarządzaniu firmą kierują się najwyższymi standardami jakości.
0 1 0 0 0 9.04.2008Międzynarodowa kampania telewizyjna napojów Jupi7 kwietnia 2008 r. ruszyła międzynarodowa kampania telewizyjna napojów Jupi (Kofola) pod hasłem „Jest soczyście bo owoce są Jupi”. Kampania prowadzona jest w Polsce, Czechach i na Słowacji.
0 1 0 0 0 9.04.2008Reebok i TVN Siedem na nośnikach Clear Channel PolandClear Channel Poland realizuje kolejne kampanie z wykorzystaniem sieci dedykowanych. W kwietniu na nośnikach citylight najnowszej sieci City DINKs będzie można zobaczyć reklamy nowej oferty programowej w TVN Siedem. Sieć City Young wybrała natomiast marka Reebok.
0 1 0 0 0 9.04.2008PIA dla marki CroppPolonia Indoor Advertising, największa polska agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, przygotowała kampanię indoorową dla marki Cropp.
0 1 0 0 0 9.04.2008Lighthouse Consultants partnerem merytorycznym AIESEC UW przy projekcie „imPRove it”9 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim konsultanci Lighthouse Consultants przeprowadzą warsztat nt. zarządzania kryzysowego. Szkolenie jest elementem projektu „imPRove it”, organizowanego przez międzynarodową organizację studencką AIESEC.
0 1 0 0 0 9.04.2008Planowanie błyskawiczne z IubileoBiuro Reklamy Telewizji Polskiej unowocześniło system zakupu czasu reklamowego - Iubileo. Nowa funkcjonalność – „Auto booking” pozwoli na szybsze planowanie, dzięki automatyzacji procesu po stronie BR TVP.
0 1 0 0 0 9.04.2008Bank Zachodni WBK w wielkim formacie1 kwietnia, we Wrocławiu, na nośniku należącym do Braughman Media zawisła reklama Banku Zachodniego WBK. Ekspozycja OOH jest częścią kampanii reklamowej wpierającej promocje kredytu gotówkowego.
0 1 0 0 0 9.04.2008Wiosenna kampania Złotych Tarasów„Poczuj wiosnę w Trasach”, pod takim hasłem ruszyła nowa kampania reklamowa centrum handlowego Złote Tarasy, która będzie trwała do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 9.04.2008TBWA wygrała przetarg na kampanię promującą zapisy Europejskiego Kodeksu Walki z RakiemAgencja reklamowa TBWA, w wyniku rozstrzygniętego przetargu, zorganizuje w tym roku kampanię medialną i upowszechniającą zapisy Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem.