"Wielka piątka" Internetu?
  • 0
  • 1
20.11.2006

„Wielka piątka” Internetu?

E. Burns, Five Personalities Emerge From Broadband Users, „ClickZ”, 16.11.2006

Najnowszy raport z serii „Netpop Research” przygotowany przez Media-Screen proponuje podział użytkowników szerokopasmowego Internetu na 5 grup zdecydowanie różniących się określonymi cechami i sposobami korzystania z Sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2006

19 listopada 2006

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Ruszył największy polski Bazzar

Serwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów. Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.