Espresso

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

Nowy wygląd sklepów Super-Pharm

Agencja Communication Unlimited opracowała nową identyfikację wizualną aptek Super-Pharm. Wynika to z modyfikacji strategii marketingowej klienta. Zakłada ona nieco inne pozycjonowanie, bliższe ludziom, przyjazne. Sklep Super-Pharm jest życzliwy konsumentom i trwają w nim nieustające promocje. Z kolei koncepcja 3 w 1 oznacza aptekę, drogerię i perfumerię w jednym - czyli miejsce wygodne dla każdego. Agencja przygotowała dla Super-Pharm całościową wizualizację sklepów, mającą podkreślać nowe wartości.

26 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2006

„Pozycja obowiązkowa” – kampania promocyjna księgarni Kapitałka dla studentów

W październiku br. księgarnia Kapitałka planuje akcję promocyjną, w ramach której studenci będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty rabatowej na zakup podręczników akademickich (rabat udzielany na podstawie legitymacji studenckiej), a także innych książek. Specjalnie z myślą o studentach zostanie przygotowany kupon rabatowy, na podstawie którego będą oni mogli kupować książki i podręczniki w niższej cenie. Kupon będzie dołączony do indeksów uniwersytetu w Poznaniu, a także do indeksów wyższych uczelni prywatnych o profilach humanistycznych.

Poprzednie Następne