0 0 0 0 0 3.07.2006Laur Konsumenta dla proszku JELPProszek JELP otrzymał Srebrny Laur Konsumenta 2006 w konkursie na najpopularniejszy produkt na polskim rynku w kategorii „Środki do prania”.
0 0 0 0 0 3.07.2006Kolorowy zawrót głowyWraz z nadejściem wiosennych porządków i rozpoczęciem sezonu budowlanego, PARTNER ASM rozpoczął współpracę z największym producentem farb i lakierów w Polsce – firmą Polifarb Cieszyn Wrocław S.A. Markami, których ta współpraca dotyczy są: Dekoral, Drewnochron, Domalux oraz Cieszynka.
0 1 0 0 0 3.07.2006GM Records bez AHAOd lipca GM Records – lider w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych - nie współpracuje z Grupą Komunikacyjną AHA.
0 1 0 0 0 3.07.2006Summer Bazar z Lady Speed StickProducent kosmetyków Lady Speed Stick sponsoruje cykl Summer Bazar - wakacyjną edycję programu Bazar MTV. W czasie wakacji ekipa programu będzie podążać z kamerą tam, gdzie bawić się będą widzowie MTV Polska. Ulubione miejsca ich wypoczynku w naturalny sposób pozwolą podkreślić elementy ważne dla komunikacji marki Lady Speed Stick - "fashion, sexy, free". Akcja promocyjna, która rozpoczęła się 1 lipca, jest efektem współpracy telewizji MTV Polska z At Media - Pierwszym w Polsce Domem Sprzedaży Kanałów Tematycznych.
0 1 0 0 0 3.07.2006Kampania nowej linii produktów Kamis na nośnikach News Outdoor PolandNowy subbrand Kamis FIT UP! pojawił się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Oferowana przez Kamis – Przyprawy SA linia kompozycji przypraw z dodatkiem błonnika, które mają pomagać w utrzymaniu smukłej sylwetki, wykorzystuje w działaniach promocyjnych tablice o formacie 6x3 m m.in. w News Outdoor Poland.
0 1 0 0 0 3.07.2006„Plecione weekendy” – rusza nowa kampania HeyahZ początkiem lipca rozpoczyna się nowa kampania Heyah komunikująca specjalną, wakacyjną ofertę marki Plecione weekendy. Od teraz, użytkownicy Heyah w soboty i niedziele mogą pleść za darmo.
0 1 0 0 0 3.07.2006Machina – wszelkie odmiany i odcienie popkulturyLipcowa „Machina” wyszła na rynek z dwiema okładkami. Na okładce Doda jako panna młoda lub drag queen stylizowany na Dodę. Koncepcja dwóch okładek to realizacja strategii „Machiny” oraz jej hasła: PO OKŁADKACH NAS POZNACIE! Wydaniu towarzyszy kampania reklamowa. Lipcowa „Machina” w sprzedaży od 29 czerwca.
0 1 0 0 0 3.07.2006XVI edycja Idea Awards – pierwszego w Polsce konkursu na najlepszą reklamęOd czerwca 2006 roku Grupa ABK uruchomiła nową, ulepszoną wersję strony internetowej pierwszego w Polsce konkursu reklamy Idea Awards.
0 1 0 0 0 3.07.2006Jedyny w Polsce Sweet & Sour Bar już działaEntertainment Group we współpracy z grupą tańca współczesnego Quest wprowadza na rynek Bar Sweet&Sour - jedyny w Polsce profesjonalny bar do obsługi imprez firmowych.
0 1 0 0 0 30.06.2006Na fali upałów ceny topniejąPrzez cały lipiec markowe produkty tańsze nawet o 90 procent będzie można nabyć w ramach akcji CENOMANIA w Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Jak dowodzą przeprowadzone na terenie outletu badania, rodzaj zakupów dokonywanych przez klientów zmienia się wraz z pogodą.