Weber Shandwick odkrywa z Mio przedwojenny Paryż Wschodu
  • 0
  • 1
18.10.2006

Weber Shandwick odkrywa z Mio przedwojenny Paryż Wschodu

Weber Shandwick rozpoczął współpracę z Mio Technology, czołowym producentem urządzeń do mobilnej nawigacji satelitarnej. Agencja opracowała i przygotowała praktyczną prezentację nawigatorów Mio w autobusie komunikacji miejskiej, podczas specjalnej wycieczki „W poszukiwaniu Zaginionego Miasta”. Przy pomocy tych urządzeń dziennikarze i Warszawiacy szukali dziś śladów przedwojennego Paryża Wschodu – jak przed wojną nazywano Warszawę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50540 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 października 2006