Wakacyjna kampania outdoorowa Za Grolsch Kultury
  • 0
  • 5
8.07.2015

Wakacyjna kampania outdoorowa Za Grolsch Kultury

W lipcu rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamy zewnętrznej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale oraz crowdfoundingowy portal WspieramKulture.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Sekundant

9 lat temu

Okropna grafika zniechęca

Pomysł fajny ale grafika odrzuca. Jaką komunikację o marce daje to paskudne zestawienie obrazów z czarną, ciężką i niechlujną grafiką wydzieranek. Czy nikt już naprawdę nie myśli o wrażeniach estetycznych, o konsekwencjach tych wrażeń w skojarzeniu z marką?

8 lipca 2015

7 lipca 2015